2010. augusztus 28., szombat

Amikor csak a múlthoz ragaszkodsz vagy a jövő miatt aggódsz, a semmibe nézel, s nem létező dolgokat látsz...


Rájöttem, hogy tegnap fáradt voltam és nem úgy sikerült írnom ahogy akartam, így hát újrakezdtem: )
Szóval igen a hét kicseszés volt..Barnibá' én mindent elhiszek, hogy nem elég ha tehetséges vagy, ahhoz akarni kell, küzdeni, és végigcsinálni mindezt.Na, de azért álljon meg a menet, nem szadótábor.: O Parkerdő futás..Az elején mindenki meglepődött, végülis meglepetés lett belőle, mert tényleg nem volt olyan nehéz, mint amire számítottam.Csak azon akadtam ki, mikor mások kinevettek, hogy lehettem ilyen hülye, végigfutni, mikor nem nézte senki?!- Hát magamért csináltam; )
A biciklikerék gumis erősítést meg hagyjuk..Vicces volt.:D
Helyzet, hogy mást nem csináltam csak edzettem, ritkán találkoztam Bencével.
Pénteken ja..Nagy party volt ám betervezve,de inkább hazajöttem aludni.. Ez nem én vagyok:)
Most is álmos vagyok, fél 3-kor feküdtem le, 10kor keltem.Nem tudtam aludni, valami bántott.
Külsőségek...Vajon ha becsuknád a szemed és nem látnál, akkor is úgyezt éreznéd?. Vicces kérdés, de sokat merengtem a válaszon.Aztán szar kedv lett a vége.Nem akarok panaszkodni: |
Boldog vagyok látszólag, de még is nem..
Nem részletezem inkább.

Na szerdán sulii jövök az új fejleményekkel:)*.*
Megyek Rékázni(LLL)

Szemii Hétfőn látni óhajtalak*.*(LLLL)
Bencus:$<333333333333333

"Azt mondod hogy szánalmas vagyok, mert szeretlek, és nem akarlak elveszíteni? Tudod mit? legyek inkább a szemedben szánalmas, mintsem olyan mint te, aki nem tudja hogy mit érez, és azt sem hogy mit akar, inkább elfut az élet elől. Hát szerintem meg ez a szánalom."

Megkapom érte? Nem baj, ez a csütörtök este.Nem fogok bújkálni, inkább csak felemelem a fejem, mert tudom, hogy vesztettem, nincs visszaút.Elvesztettelek, mint régi szerelmet, mint barátot, mint embert.Fura, hogy úgy írok most mint valami trófeáról, de azzá váltál: //
Szemembe egy ócska kis bábu lettél, akit zsinórón rángat a mestere. több mint 1 év itt lezárva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése