2010. augusztus 21., szombat

.Eső a betonra, könny az arcomra, emléked örökre szívembe karcolva...


Tegnap este Karnevál...
Anyunak a szülinapját ünnepeltünk, este vacsii, aztán a 20:56-sal bementem..Babett és Patti kijött elém adyra.Bementünk főtérre, vettek kaját, rohadt sok ember volt..Nem is érdekelt mi van a tömegben és egyátalán ezen a 'felhajtáson'.Egytől kicsit féltem.Nehogy találkozzak veled.Nehezen bírtam volna ki, de hálaég sikerült.A többi retekarcú, kreténnel se találkoztam.; )
Aztán felhívtam Bencét, pizzibe volt elmentünk mi is. Na végre ott volt mindenki. Kevin.Tordai.Krisz.Gombos.Béla.Kártyás.Söri.Bindics.Ádii. Bencee(LL) Na meg persze SZEMI (LLL)
Elkezdtünk partyzni...Végülis inkább beszélgettünk meg ilyenek...No aztán jött Sziszy meg Erik:))
Szóval így szinte mindenki ott volt akit szeretek.. Hugii csak te hiányoztál: (( Semmi érdekes nem volt tulajdonképp még unalmas is..Aztán belegondolt az ember h utolsó szabad hétvége amin valami is van: ||
12körül meg hazakellett jönnöm.. Hmm de ma: )))))

Bencu:$ (LLLL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése