2010. augusztus 6., péntek

az a fajta bátorság számít egyedül, amely továbbvisz egyik pillanatból a másikba.


tüdüm..*
Ma reggel 7-kor indulok Balcsira: S
Simon Cintia és Téglás Krisztina..ŁŁ.
Nagyon nagyon fogtok hiányozni, már most: //

Ma az átlagosnál unalamasabb nap volt..
Este bementem Babettel, Dévvel, Bencével főtérre. Aztán ennyi..: O

Bence hiányozni fogsz: //ŁŁŁŁŁ.

Majd Balcsiról jelentkezek; ))

Juhuu Balcsin(:

Elment nagyjából, 2 nap a 7-ből és annyi minden történt...Valószínűleg ha otthon maradok ezek a disznóságok a feledés homályába merülnek, én pedig élem boldogan az életem hazugságba.Akit szeretsz abban a legnagyobbat csalódni nehéz, de megszoktam.Hirtelen egész jól kezeltem a helyzetet, megvártam mi lenyugszok belül, csak azután döntöttem.Megcsalt, talán nem is lettem volna annyira kibukva ha elmondja, ha nem hazudik a szemembe végig...De így áltam a düh, és a sírás vegyült bennem, persze nem tehettem semmit most Balatonról menjek haza pofozkodni meg drámázni.Lehet így volt eltervezve az egész. Nem tudom, nem is érdekel. Még is egy szerencsétlen balfasznak érzem magam még mindig..Pedig este megbocsátottam..: Sokan fognak most nevetni, még naivabb libának hinni.Vállalom.Igazán nincs mit veszítenem már...Valószínűleg sokkal szarabb lenne, ha szakítottunk volna..Aztán kitudja..Lehet sok nyűg került volna le a vállamról.Mind csak a lehet, talán, valószínű.. Semmi se biztos, mint hogy az sem, hogy képes leszek-e újra bízni benned.

Ez egy nap tömör regénye. Köszönettel tartozok ismét csak Szemiinek, Hugiinak, Babettnak, Dévnek.

Szemii Hugii nagyonnagyon hiányoztok, köszönöm az együttérzést és mindent amit tettetek értem:$$ ŁŁŁ -Ha nagy leszek talán képes leszek meghálálni.

Noo megyek hív ez a büdösBalaton..Talán még a végére élvezni is fogom; ))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése