2010. augusztus 14., szombat

Tőlem hallucinálsz, kitör a falusi láz Mikor éjfélkor belépnek a kamupicsák Meg a kanok akik vakok és a faszuk is áll..


Elnézést a durva címért.; ) de ez este volt(Y)
Fél 7-kor hazaértem Balcsiról..Szemii jött is ki.Gyors kajáltam, hajat mostam-lezuhiztam, és kiszórtam a szekrényem:' Mit is kéne felvennem?' címmel.Aztán hálaég 20 perc alatt meg volt ez is.Gyors sminkeltünk, hajat vasaltunk aztán irány főtér.Tudtam, hogy meg fog eredni az eső.Mind1 elmentünk mekiig, ott találkoztunk KisőrsiÁdámpajtásunkkal, és Hugiicával(LLLLLLL)
Többiek előre mentek, én összefutottam Babettal.Közbe ott volt a többi mindenki is.(Bence,Dév,Peti,Dusi,Tete.)Váltottam velük pár szót rá is basztam eleredt az eső.Akárcsak egy trópusi monszun úgy esett, és aztán fogtunk magunkat még pár csajszival és átfutottunk pizzibe.Mire odaértem a hajamból csavarni lehetett a vizet, ruhámból is, sminkem kicsit lefolyt, de nem para: DD Pizzibe előtere is beázott.-.-
Aztán gyors rendbehoztam a fejem és Szemiivel úgy döntöttünk hát szomjasak vagyunk.(mézes.nyamii:P)Fél 10 körül úgy ideje volt már hangulatot teremteni és elhúztunk többedmagunkkal táncolni.Ez felejthetetlen volt..Miket lenyomtunk xD huuu rágondolok és röhögnöm kell..Kegyetlen volt. Szemii.Hugii.Noya.Zsoltii.Ticii.Lőrii.Ádii.Bindics meg a többiek.:DD fél 11 körül megjelent Bence meg Dév.:) fél 12-12 körül megjött Flour meg a Stereo.Flour hát khm.. Gecigránát,Picsakészen,Monoton,'Nekem kukim van, neked nunid van na gyere rakjuk össze amink van..'; ), PARTYARC. úristen még mindig készvagyok, fél éve vagy több nem volt ilyen party.(Y)

Szemii.Hugii ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ. hiányoztatok sokáig, nagyon keményet nyomtunk*.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése