2010. augusztus 1., vasárnap

Nem akarunk elbukni, de a saját szívünkben botlunk meg... ez vakmerő és ügyetlen.


Tegnap: )) Szemiikét végre beengedték főtérre*_*(Mert nővérének a névnapja volt;)
Adyről elmentünk thökölybe Hugii elé:)) Aztán márc, és sportház hátamögé letáboroztunk. Egyszer csak Hugii észreveszi Roliit: DD Igaz eddig nem ismertem, de jófej egy srác:) Aztán a továbbiakban velünk maradt. Közbe találkoztam Dévvel meg Babettal. Dév hozzánk csatlakozott közbe, aztán hívott Bence, hogy jön ő is*_* Így 6an elvoltunk egész este. Annyit röhögtünk ezt ismételni kell :"D
Anyu rámcsörgött, hogy mekibe vannak, hirtelen áh basszus mondom itt van velem Bence tudni tudnak róla, most nem fogom lerázni. Elmentünk mekibe találkoztam anyuékkal, és mondom nézd ő a Bence. Hálaég iszonyú simán ment az egész, pedig annyira féltem..Szóval már anyuék is tudnak mindent, tök örülnek hát még én:DD
Szuper jó volt..*.*
Kedden jön Szemii : P

Most meg készülődnöm kéne lassan..Megyek Bencézni persze nem újdonság: ))(L)
naa majd este folytatom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése