2010. július 30., péntek

mindenki szívéhez vezet egy kacskaringós utacska ..


Szóval akkor mit is kellene írnom?
Tegnap Bencével:)) Szeretlekcica..:$(LLLLLL)
40; ))
Ma meg valahol 'bulizik'.. Vigyázz magadra:)) Meg Dévcsire xD:D

07.30: Elmentem Sziszyvel vásárolni:)) Sok jó göncöt vettünk a New Yorkkerbe jó olcsón, elmentünk tescoba vettünk ebédet(chips, m&m-s,csiga,energiaital) aztán csövezve bezabáltunk padon, jött az ingyenjárat mentünk..Aztán Ady-n találkoztunk Cz-vel aki kurvajó napot csinált*__*Ekkora barmot, ezt tényleg legeltetni kéne. xD
Hazaérek elsőként rám ír Simon Cintia.Legszívesebben a nyakába ugranék, de ugyis holnap találkozunk: DD

Ezt nézzétek:(2 ember aki őszintén válaszolt kérdésemre és ők ismerlek igazán: )
(*)(R) P i c i™(R)sziszy-miauw™(@):[(R)Flóra*-* holnap shopping(L) üzenete:
*nos szerintem egy megbizható,aranyos,bolond lánygyerek vagy.veled öröm az élet.nélküled nemtudnám elképzelni az életem.sok szarból kihúztál már engem,sok mindenben segítettél ,meghallgattál . mindig is őszinte voltál hozzám:$ (L) 2 éned van az egyik a komolyságodat mutatja mig a másik egy hiperaktiv lánygyereket.köszönöm h megbizhatok benned,h őszinte vagy, h szeretsz:$(LLLLLL) BFF*(L)
*:í szivemből jött:X

szöszii . . . üzenete:
*jófej okos szépséges humoros igazbarátnő.megértő :)LL
*minden
*ami jó

na hazaértem:DD aprócska technikai szünet.
Ezeket azért másoltam be, mert igazából nem érzem jól magam a bőrömben.Persze kivülről mindenki azzal jön milyen szép vagy, vannak barátaid, jófejek a szüleid, menő gönceid vannak, oké szép ez mind, de nem én vagyok.Önmagam felfedezésére keresem a választ. Vicces dolog, de Montenegró.Megint csak idetudok visszakanyarodni. Ott igazán boldog voltam, önmagam. Meg kell találnom ezt itthon is.: ||
De itt vannak nekem ők: Szemii.Sziszy.Babett.Krisztii(L) elsősorban: ))
Mindjárt edzőtábor, karnevál. Eszméletlenjólesz*__*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése