2010. július 6., kedd

Mert minden búcsú az ember tragédiája.


Szóval az itthon varázsa: )
Sziszyvel végre találkoztam 3-4 hónap elteltével, ami egy ilyen barátságba mint a miénk akár évnek számít.Nagyon jó volt ismét vele, úgy mint régen.Visszakaptam azt a huncut, lüke, dilis,ám de komoly csajt akit több mint 1 éve megismertem.: ) Pénteken ha minden jól sikerül, jön velem Pizzibe.*_* Hát az, az este azt hiszem történelem lesz; )Nagyonszeretlek (L)
Aztán a clubb..Találkoztam Bencével: ) (L)
Aztán úszni mentem. 7 év az usziba és most nyáron ismét.Nem tudom igazából, mért hagytam abba, vagy mért nem mentem úgy igazából versenyekre.Az akkori meghatározó az életemben.:)
Csütörtökön kimegyek Szemiihez.Azért hiányzik a vigyora, a hülyeségei.Bár mostanában nem úgy alakultak a dolgok, nem voltunk annyira jó barátnők, veszekedés izébizé, ennek ellenére én azt hiszem jó barátnőm.
Ezek az itthoni napok is programokkal zsúfoltak, de valahogy ha egyedül vagyok, a szívem mélyén visszamennék.Tudják, hogy mért.Nem csupán a hely, az idő, hanem más.: S

'Amikor tudod, hogy kár volt az egész, mégsem bánod..': |
Nagyjából ennyi: ))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése