2010. július 26., hétfő

Valami nem jó, De nem ezt mondtad, Mikor még mindkét kezemet fogtad..

A történtek előtt még mindig döbbenten állok, olykor visszaolvasom de nem jutok előbbre. Egyszerűen a 97-es évfolyamtársam és az a srác akivel eszméletlen jóba voltam/vagyok, partyztunk puszi-puszi, ölelgetés. Azért jobb ízlésed lehetne. Nem lenézés a kor miatt, inkább belső éretlenség, főként, külső megjelenést meg nem jogom eldönteni szerény véleményem szerint fújj. Bottal nem piszkálnám meg:"D
Másik bökkenő, hogy naiv vagyok még mindig.: |
Felvenni msn-re újra, remélve visszatudom hozni azt az embert akit szeretnénk.Bíztok bennem csajok, jól is esik de lehetetlent próbálok megint.Érzem sírni fogok még, szemébe nem nézve titkolom majd könnyeim. Megígértem a barátnőmnek megteszek mindent: )
Harmadik bökkenő.. Nem is tudom az egész életem egy probléma, egy merő felfordulás.1 hónap múlva meg csak rosszabb lesz.
Téglás Krisztina nagyon szeretlek.(L) és hiányzól és remélem pénteken ha jó idő lesz tf, este meg pizzi.: )) nagyon sok mindent köszönök neked.
Simon Cintia az meg a buláját sütteti Balatonon: )) Már hiányzik: ||
Amugy tegnap 3-ig msn-eztem Kevinnel és jókat nevettünk:'DD tetszett: ))
Álmos vagyok és még csak 0:45: O

Bence..: ))(LLLLLLLLLLL) szeretlek*.**.*


| csak.|







jóéjt inkább(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése