2010. július 18., vasárnap

Gondolok rad naponta,közben mást ölelve.Örökké a szívem egy része maradsz...egy el nem múló emlék.

Hát valahogy úgy érzem ez így nagyon nehéz.
Kis emlékeztető a tegnapról:
Fél 11-re Arénába kellett lennünk, mert válogatott volt és segítenünk kellett.:'D Rékával első meccsen sztárfelmosók voltunk xD 4-1-re Réka nyert. Aztán őt felhívták második meccsen, hogy kamerázzon az Ausztráloknak.:'DD Én addig kajáltam meg minden.Fél 3-kor volt az eredményhirdetés.Románia tábláját fogva pózoltam a tv-be :'D Majd, majd azért kuksi.:'D
Fél 5-re menjünk vissza férfi válogatottra.
Szar volt.
Nagyon... Mert nem volt ott.?!
Már csak 1 hónap és edzőtábor.*.*
Hétfő, Kedden Balcsin leszek anyuékkal. Szerdán remélem kijön Szemii *.* Hát ezt figyeljétek emberek, mire kell figyelni, mik az igazi dolgok.:
'Jövőhéten megkéne látogatnom Tamara drágát:) medencézni egyet:) Nagyon szeretek vele együtt lenni ,azt vettem észre:$ Egy igaz barát.:) Sokat ér emberileg(L)'

Ezek után, merjen valaki rosszat gondolni. Látjátok. Ezt olvasva azért én is rájöttem sok mindenre.
Nagyonnagyon szeretlek.: )(L)

Egyre jobban halványulnak a régi emlékek.Mar nem tudok sírni miattad,túl sok minden történt azóta,most már mosolygok,mikor meglátlak,de ugyanúgy kivánlak,mint regén.Gondolok rad naponta,közben mást ölelve.Örökké a szívem egy része maradsz...egy el nem múló emlék.
Hiányzóóól: (: S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése