2010. július 13., kedd

valaki a hátam mögé lépett, oly szorosan, hogy éreztem tiszta illatát. testem, lelkem ráismert, hátralesnem sem kellett...


Szép jó reggelt. 1: 38 perc van és nem tudok aludni.
Most már 39.: )
Nagyon meleg van. Idebent talán 20-24 fok is.
Na mind1 nem is ezért írok, részben az alvással van gondom, részben meg magammal.
1: 40
1: 41

Hiányzol.
Vissza akarlak kapni.: S

1: 48
Dévet boldogítom xD... Nagyon marha vagyok, de ő meg röhög rajtam:'DD
1: 49
Mindig hiányzol. Ezek csak percek. Kavarognak a gondolataim, ismét.
Hogy nem ezt akartam az idei nyárra, hogy tavaly ugyanez volt és a történelem ismétli önmagát..

1: 52
Nehezen születnek a gondolatok, nehéz ezt kifejezni is.
De azt hiszem értem a lényeget

1: 53
SZERETLEK....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése