2010. július 25., vasárnap

Valahol azt tartják, hogyha sokat gondolsz valakire, azt megérzi. ♥


Hihetetlenül szánalmas.Erre csak ezt lehet már mondani. Tegnap szétvetett az idegbaj, hogy lehet valaki ekkora paraszt már bocsánat. Divat az egész, meg persze aki olvassa ráismer magára, és elindul a háború.Nem érdekel, ha agyonveretem magam hanem nem. Ezt már szerintem egyikünk sem viseli el.Na mind1 mit vártam. Butaember.

Tegnap amúgy sok mindenre rájöttem.Érdekes mód, tegnapelőtt összevesztem a Bencével és ha annyira nem szeretném elhagytam volna.Még sem tettem. Meglátjuk mi alakul majd, de egyenlőre nem szeretném elhagyni: /:$ (L)
És remélem ő se engem; ))
Szal a tegnap. Szemii elmegy a Balcsira. Hát rohadtul fog hiányozni, de ha hazajött jön hozzám és sátrazunk xD na lool nem én találtam ki, poénnak viszont jó: D Babettnak 3 nap múlva szülinapja lesz.Hétfőn megyek veszek neki ajándékot, csak egyenlőre elképzelésem sincs, aztán meg valamikor bulizni is kéne, mert 2 hét múlva nagyjából kezdődik az alapozás*________*(L)
Kedd, Szerdán lehet megyünk Vonyarcra anyuékkal. Remélem*_*
Csütörtök, pénteken meg Oszkó cityn leszek Sziszynél xD Csütörtökön találkozunk Móncsival és
megyünk pipázni..: DD
Szombat-Vasárnap megremélem lesz Hugii, Haverok, Bence és megyünk Tófürdőre: ))(L)
NYÁR: ))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése