2010. július 12., hétfő

Megtiltottam magamnak, hogy emlékezzek, de közben rettegtem a felejtéstől: mintha borotvaélen táncolnék..

Ugorjunk a mély vízbe: D
Pénteket Sziszycicával töltöttem: )) Esti party kicsit se olyan volt, mint egy bulii. Nagyon unalmas volt, de az este meg áhh xD fél 6-ig fent voltunk aztán elaludtunk nagy nehezen, de Sziszy fél 10-kor már keltett: D Reggeliztünk, készülődtünk, és képeket csináltunk. Olyan 40-et biztos.: D xD
Szóval Köszönöm Jár
fás Cintia.:) Nagyon szeretlek Szept. 24-én lesz 2 éve: ))(L)
Péntek
en még összefutottunk Babettel, Hugiival, Zsoltival*_*, Sipossal meg pár arccal: )(L)

Tegnap lent voltam Babettel, Dévvel, Bencével(L),Tordaival, Kevinnel AClubba: DD
Hát jah: ) Bencus*: ))(L)


Mindjárt kezdődnek a női válogatott meccsek. Hűű remélem találkozunk..: ):$

Amugy meg néha nehéz ez az élet. Most oké úgytűnik minden rendben, 1 év után van normális kapcsolatom, nyár van. Kell ennél több?
Ugyan.. De azért a szüleimmel is meggyűlik a bajom rendesen, mert eddig amilyen jó fejek voltak.Megértem, hogy féltének, d
e megpróbáltam már bebizonyítani nem olyan vagyok, mint a legtöbb mai fiatal.: S Tavaly az volt a baj, hogy nem volt társaságom, most van most az a baj. Itthon is segítek egy csomót szerintem, meg tegnap még dolgoztam is meg egyre többet segítek apunak az új helyen.De ez kevés, mit tudnék még csinálni 14 évesen?
Sokat segítek a barátaimnak.Páran azt mondták nem normális, hogy ők már megunták volna. Jaj ugyan.-.- Mindenkinek ha problémát kell megoldani én jutok eszébe: ) Ez amugy nekem tetszik(:
Csak néha nehéz. Nem akarom én ezt visszakapni, csak az én problémáimat pedig sohase tudom úgy megoldani. Aztán jah.
Nah nem panaszkodok süt a nap a hét további része is jó lesz='DD

Fürödjetek.Élvezzétek, hogy végre 37 fok van:'D
Pusz.Pá^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése