2010. július 27., kedd

Ordítanék ahogy kifér a torkomon, hogy én másképpen gondolom.: |



Kitépem a szívem és a kezedbe adom. Talán rájössz mit veszítesz.
Olvasva, kutakodva a sorok mögött, ismét feltépett sebekbe botlottam.
Csak a szívemben , és az emlékeimben élsz tovább.
Nem tudok igazából mit írni, mert könnyes a szemem.
Kibaszott, elszúrt, tönkrement 1 év.
Nem uralkodsz magad felett. Más irányítja minden napod.
Barátaid? -Már kevés.
Nem akarom h teljesen elve
szítselek.Nem menne.Most se megy.
Hiába minden.
Nem szerelem már szerintem, csak mint egy barát!
De szükségem van rád.
Ha hülyeséget csináltam, ha boldog voltam, ha sírtam, nevettem, ott voltál.
Féltél milyen ha látlak játszani. Veszekedtünk eleget. Sokat tanultam és sok mindent észrevettél.
Túl nyilván való már kinek szánom ezeket a sorokat.
Nem hiszed el már nekem, mert egy harmadik senki lettem az életedben.
Ha kicsit, nagyon parányit még tudod ki voltam, átgondolod ezeket a sorokat.


Boldogot Bozsó Babettnak , annak az idiótának akit marhára szeretek, és megint összevesztem vele, de rájöttem nélküle az életem unalmas(: (L)
augusztus 1: ) mikor minden más lett=)=)

Babett, Dév, Bencus*.*(L) újabb jó nap xD:'DD


Bence nagy matekagya. 38 nap: DD(L)

Amugy meg nagyonszeretlek:))ŁŁŁ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése