2010. július 22., csütörtök

szájában nyalókával, flörtöl egy napsugárral (H)


Tüdüüm..Jó napok.:))
Nagyon divat lett a blogolás.Nekem ez annyira nem tetszik.Már mindenkinek van, mindenki leírja bele a dolgait.Persze látszik, ki foglalkozik igazán azzal, hogy mit is jelent ez, és ki az aki csak divatból csinálja.Pár loool, meg wwwwww, meg kimentünk fürcsikézni aztán kész. Szerintem ez szánalmas, de hát ugyan mit várok naiv létemre.Szerintem ez az érzelmekről, érzésekről szól.A pillanatról és az emlékekről.Körülbelül olyan divat ez, mint koptatni a szeretlek szót: ))

Na akkor a tegnap.:
13:38-as busszal ideért Szemiike és Hugii*.*
Aztán egyből csobbantunk medencézni.Csináltunk képeket, dekkeltünk, meg baromkodtunk.Elmentünk 1 órát sétálni, lelkizni.Este kitaláltuk Szemi alud
jon itt, Krisztit meg bekísértük városba.Ott találkoztunk Noyával, Virággal. Tudnak beszélni a csajok, Virágot most ismertem meg, de nagyon szimpatikus: ) Szemi és Hugii szeméből könnycseppet láttam folyni.A dolgok, az emberek, a történtek.Sajnáltam őket, tudom mi ez vagy ha nem is tudom átérzem.Aztán elmentünk Topóhoz|anyu:DD| bezártuk a kocsmát közbe megjött TopaTöki|apu.| és Topa|tesóm:DD| Fél 1 körül hazaértünk, akkor már az éjszakai fürdőzés sem maradhatott ki.: DD Csodálom a szomszédom, megtámadhatott volna minket sodrófával xD Énekeltünk, ugráltunk, birkóztunk. 3 körül lefeküdtünk(: 'Kiskoromban ebihal voltam, voltam..'

Reggel keltünk, Szemike elment Rohancra fürödni: ) Én barom meg itthon maradtam.: ||
Este hívott Dév meg Bence menjek velük városba.Oké fél 8-assal bementem elmentünk aclubb háta mögé..Ott elvoltunk: )) Bence (LL) 1 hónap3nap: )
10-kor meg hazajöttem anyuval: )

Az életem, cseppet sem habostorta ha valaki azt hinné.Hol a családom?!- Vagyis apám.
Anyu nem fogja bírni: | De mit tehetek 14 éves létemre?! sokat nem, ami itthon van munka megcsinálom persze mosás, takarítás, fűnyírás.
Istenem ez ritka szar. akárcsak 4 éve és azóta folyamatosan.:||
Minden nehéz most..: /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése