2010. augusztus 20., péntek

S van,hogy össze vagy törve,mint egy földhöz vágott bögre...


No régen írtam.Ilyen fáradtságot nem éreztem még.Az edzések rettentő kemények, főleg a reggeliek 2 órások, sok a futás, az erősítés.Kemény, bele kell adni mindent, mert ha egy kicsit is lazítasz Barnibá' kiakad, még többet meg persze senkinek sincs ereje futni.Fontos, hogy minden reggel friss legyél és úgy állj hozzá, hogy igen is ma jobb leszel.Mikor már a lábad lerohad, nem bírod, de kikell bírnod és azt mondogatni, hogy már csak 1-2 kör.Valahogy ez annyira jó érzés, ez a teljesíteni akarás, a küzdés.Na meg persze mikor délután meccsezünk: )
Szemiike itt volt keddtől tegnapig, és ma is jön remélem: ) Annyira szeretem, ha itt van.Vele minden annyira jó, még a fáradtság is.: /:)
Kezdődik a Karnevál..Valahogy nem is érdekel.Igazából nincs is kedvem annyira kimenni.A sok ember, a tömeg, az árusok..Igazából mindenki egymást kritizálja.Végigméri és jé ez a csaj így meg úgy néz ki, én is ezt csinálom és régen lehet még örömömet is leltem bent de most..Mikor mindenki megnéz, a hátad mögött meg összesúgnak.Mintha nem is emberből lennék.Szóval hurrá nagy karnevál.Persze lehet azért van, mert reggel futóedzés volt aztán eléggé elfáradtam.

Tegnap edzés után elmentem aclubba.Találkoztam Babettel,Dévvel,Kevinnel,Gombossal,Bernáttal,Kártyással,Sörivel,Bélával meg nemtom még kivel, na és persze Bencével.Tegnap voltunk 2 hónaposak: ):$ Sajnálom, mert egész héten alig láttam, és tegnap is lépni alig tudtam..Ahj valamit ki kellene találnom: / Ez így nem valami jó, mert kurvára hiányzik: |

Nagyjából ennyi....Este..: 'D:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése