2010. augusztus 22., vasárnap

Úgy fáj valahol egész máshol jár és nem is gondol rám talán de én mégis ő rá vágyom.


-Hol is kezdjem?..:)
-7-re bementem elém jött Sziszy és Erik.A lelkiállapotom nagyon szint alatt volt, így hát elmentünk márcra.Ott volt Szemiiiiii(LLL) Krisz, Rudii, aztán hátul még vagy 20-an. Spanoltam velük, örjöngtünk egyet, addig ott hagytam a fiatalokat: )..Persze hiányérzetem volt, az én pasim merre jár mikor mindenki itt van?- Aztán ez a kérdés eloszlott a fejemben.Bementünk Sziszyékkel főtérre, aztán fel is kerestem a mekiit mert kilyukadt a gyomrom és gondoltam alig vannak, mert lassan kezdődött a felvonulás.Igazam volt, bementünk teszek egy szép hátra fordulatot és szembenéz velem muszklimeeen alias Tibii (LLLLLL). Istenem*.* Aztán Réka, Vanda, Brunó, kint Tete, Peti,Dusi,Némi,Barni.Kajámat emésztve megpillantottam a tömegbe Mimiit.Hát, oda is rohantam hozzá*.* Istenem de jó volt látni 1 év után: ))Beszélgettünk, aztán megvártuk míg eloszlik a felvonulás, aztán irány pizzi.Lassan eltűnt a tömeg, megnyíltak az utcák, ment ki-merre látott.Pizzibe nem sok mindenki volt még csak Fanniék:'DD Leültünk kint a szarosszalmára és beszélgettünk..Kimentünk találkoztam anyuékkal, sikerült összevesznem velük csúnyán..Visszamentem pizzibe egyből megláttam Hugiit.Majdnem elsírtam magam, szarul voltam, mert Bence egész nap le se szart+ anyuék is..Aztán odasúgja h fordulj meg, hát ott volt Bence.Próbáltam volna, leordítani a fejét milyen bunkó vagy, de valahogy nem sikerült, csak könnyebb megjegyzést tettem.Mindig van rá válasza, amiért persze nem tudok haragudni rá..Jó volt tegnap nagyon:$$(LLLLLL)imádlak: ))
Sziszy visszaért ruhástól mindenestől, belevetettük magunkat a heringpartyba.Olyat táncoltunk(Y) k*rva jóóó party volt ; ))))(D) búcsú?: /
Zsolti.Kisőrsii(májki*.*).Gergő.Sipos.Lőrii.Krisz.Rudii.Csicsusz.Gombos.Kártyás.Sörii.Gampii.Réka.
Vanda.Fanni. és a többiek: ) ŁŁ.
'PálInka, PöcsÖdön, LuktágítóGéza, HerefogóMari..':'DDDDDDDD
'*puszii*
na cica mosolyogj már: )'(L)



Anyámékkal a mai nap folytattam csodás 'értelmes' szóváltásom.Nincs értelme az egésznek, de anyám örült, hogy elcseszhette a ' szinte' utolsó szabad napom.Nem engedett be ma ocho-ra, persze Bencével se találkoztam, no meg a többiekkel: | Köszönöm (Y)
Szóval rohadok itthon, a tömeg tombol, a nyár meg elmúlt.: |

GadavicsBence2hónap3nap(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése