2010. augusztus 5., csütörtök

El kell fogadni, hogy vannak olyanok, akik mélyen éreznek, de nem tanulták meg kimutatni érzelmeiket...


Ezek napok voltak a javából: ))
Szemii és Krisztii kijöttek kedden. Nagyon szar idő volt, esett minden.Fél 8-ra kikísértük Krisztit buszra, mi nem mentünk be.Elmentünk sétálni, esett az eső, sütött a nap és épp keletkezett egy szivárvány.Lelkiztünk, beszélgettünk a jövőről.Sokat tanulunk mi egymástól, mind a kosárba mind a jövőt illetően.Érdekes mennyi terve van az embernek , már ilyen fiatalon.Most a lényeg felkerülni a juniorokhoz, ott is játszani, 150 százalékot beleadni, fejlődni.Jó sokat.Magamrészéről tapasztalatlan vagyok a többiekhez képest..Álmok..Talán még el is érhetők: )
Nem akartam, hogy Szemii elmenjen.Hálaisten anyu még marasztalta, így folytattuk a délutánt.Közbe találkoztam Babettal, Bencével, Dévvel.. Este város.:'DD
Bindics.Gampi.Géczy.Hugiica.Szemii. Alkottunk: ))
Hazaértünk, hát basszus ennyit még sohase röhögtem.
-Bajusz
-Citromos Gösser.
-Kifestés. Cam.:'DD
NagyonszeretlekSimonCintia.
" Annyi emberrel találkozunk az életben, de csupán néhány gyakorol nagy hatást szívünkre és lelkünkre. Ők azok, akik kitöltik gondolatainkat, s akik mindig fontosak maradnak számunkra: igaz barátaink. "

Baj van..
Nem, nem nemakarlak elveszíteni. De ez fog következni.Érzem a végét.A nyárnak.......
Lehet ezért is vagyok ilyen.: |
Nem ismersz: ///
Itt a baj..: |
Nekem a kosárlabda az életem.Fontosabb mindennél*
Most fog kettészakadni a szívem.
Ráadásul alapozás..Vajon ottleszel? Látlak? És ha igen milesz?
Bugyuta kérdések tömkelege.: S
˝ egyre zavaróbbnak érezte, ahogyan ezek az emlékek folyamatosan a felszínre törtek. mintha a múlt sohasem ért volna véget, mintha az idő végtelenbe nyúló tornyának emeletén továbbra is minden újra meg újra megtörténne. ˝



Na mára kifogytam mindenből: |:/
7 nap Balcsi.: (( Hiányozni fogtok.=(

Dörög a francba.: |

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése