2010. szeptember 2., csütörtök

Jó volna néhány újabb alkalom, sétálni hűvös tengerpartokon. Hallgatni csendben nagyvilág zaját, elhinni azt, hogy vannak még csodák.


Áhááá szépjóestét: ))
Szeptember 2.-a van:)
Igen, vége. Nagybetűkkel és az emlékekkel a fiókban.Emlékszem tavaly ilyenkor mi volt.Nem tudtam elrejteni a könnyeim.Akkor volt Réka akivel még nosztalgiázhattunk, de most, hogy elment én maradtam csak, mint a legnagyobb:)) Jézusúristen már eltelt volna ennyi év..: O olyan 1 és fél.Persze megígértem, hogy lezárom, de az iskola falai az udvari kosárpálya, a tornaterem, mind mind azt mutatja, itt vagy még..Lélekben?-Talán csak a képzeletemben..Olyan régóta nem beszéltünk, és még mindig hiányzol..Már inkább nem mondom senkinek, hiszen felesleges.Rád van szükségem, mint BARÁTRA...Aki annyira ismert, és tudta mire van szükségem..
Na meg másik..Mióta is 2 hónap?.. Mi lehet veled? Boldog vagy? Hol jársz?.. Hálaég egész évben nem látlak.:): | Kérdések-Válaszok meg elrejtve..Csak egy érzés van bennem..: / Megint csak a panaszkodás, fájdalom,eltitkolt érzelmek..Hová vezet ez megint?: (
Az izgalmasabb része..Felejthetetlen nyár bulik-esték-napok-Montenegró-edzőtábor..Köszönök mindent mindenkinek(L)
Jövőre úgyanitt-úgyanúgy=)
Első nap, évnyitó..Persze nem én lettem volna ha nem kések el..:) Bevezettük a piciket, az évnyitó meg bent volt, mert szar idő volt..'A 2010-2011-es tanévet megnyitó'.. néma csend, majd halk nee hallatszott.Bezzeg 2 és fél hónapja:) Szóval elsőnap, inkább beszélgettünk..:))
Ma meg második nap XD..
-Jókai egy sznob celebgyerek volt, nem értette a parasztok nyelvezetét..irodalom
-Győzikénél lejjebb nem lehet már emberileg süllyedni, *sikersukár..* irodalom
-Tesii* nem kell bemutatni mit műveltünk.
-Valakinek valami egészségügyi baja?...-Igen nekem, hülyébb lettem.. XD
-Vigyázz összegyűrődik a kivasalt hajam:D
Élet a 8bé-be: )
A legnagyobb baj..Hogy most válaszút előtt állok. Más olyan határozott, hogy melyik sulit választja.Én nekem meg fingom sincs és van olyan 2 hónapom eldönteni..Egyszerűen nem tudom, nem is akarom tudni..: |

Tegnap megint koppantam..: / Én ezt nembírom így tovább.. Vagy- vagy.: /
Vannak akik persze mindig itt vannak:)) Szemi,Hugii,Kitti, Kata<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése