2010. szeptember 25., szombat

Még azthittem,hogy jó lesz,hogy neked így elég. Valahogy összeomlott minden és már nem tudom, hogy mért.Egyre hajtogattad sírva: nem számít,hogy vége.


és fáj és belegondolok és elveszett.
3/4 6kor csörög a vekker. 7kor indulás Kanizsa.Hétfőn matek/kémia doga, egy kurva szót nem tanultam.
és gyötör, nem tudom ott hagyni a porba az emlékeim, és megannyi téves reményt táplálok majd a fejemhez kapok, úristen hülye vagyok.
téged sem látlak, ez még annyira fáj, hogy elmúlt a nyár.rettenetesen hiányzol, de leginkább az, hogy biztonságban voltam melletted, és úgy aludtam el tudtam reggel ott leszel. napközbe számtalanszor hozzád fordultam bizalommal, mert tudtam jól ismered mire van szükségem.
szóval az életem merő hazugság, de a fejemet teszem hogy fasza minden, hogy nem érdekel mikor a porba tiporsz és játszol még velem.az se érdekel, hogy nem vagy többé nekem 1 év múlva kitudja mi lesz.itt a kosár, a tanulás majd belenyugszom, mellettem senki nem maradhat boldog.
ma lírai voltam elnézést. szokatlan módon.
7..: S

Bence játszál csak...én KIBÍROM.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése