2010. szeptember 18., szombat

Csak rohansz, menekülsz az éjszakába, pedig tudtad jól, hogy nem bízhatsz az ő szavában...


Nembírom. Eltelt nagyjából 2 hét a suliból. Már túl vagyunk kb 4 dogán és egy junior meccsen.Régen írtam fáradtság gyötör minden percben.Szóval, még mindig egy vakvágány az egész életem.Hová mész tovább tanulni? Na tudod már? Ilyen átlaggal ide ne menj!. Minden erről szól. Én meg a hátam közepére kívánom a suli választást, reménytelen az egész.Legszívesebben elbújnék az egész elől.Ideges vagyok, emiatt is..


Minden az érdek, nem vagyunk szentek,mert mindenhez értünk, ami elbaszott trend lett...

Hát igen..Elbaszott trend, pont tegnap volt az a nap ahol megállj lett.Péntek party persze Szemii.Hugii.Babett.Vanii. Az este rizikós része éppenhogy elmúlt.11kor Jákra értünk.Eltkarítottuk a maradékot, 10 percem volt amikor nem tudtam nagyon magamról és az alábbi szavak hallatán hülye hihizésbe kezdtem..'Tamii Kecske,-Ott egy koton, Tamii paprika röhögj..'
Utána tisztába voltam mindennel:D Negyed 2-re mindenki elaludt csak Babett meg én nem.Én még mindig telón fb-zten, mikor támadt olyan jó ötletem h menjünk ki az esőbe.Elkezdtünk beszélgetni és nem tudtuk abbahagyni.1 óra 20 perc a hidegbe, esőbe..De mennyire jó volt.Talán végre őszinte voltam teljesen vele, elmondtam minden fájdalmam..Mennyire elit körökbe vagyunk, milyen a gyerekkor, a sulii, az edzések, az emberek.. Sok minden volt, amit talán sohase mondanék el. Jóvolt:))
Szemii.Hugii(L) Köszönök mindent<3>

Holnap este a vonatban ülök és minden zökkenés, minden nyikorgás eszembe juttatja, hogy percről-percre messzebb kerülök tőle. És ő talán nem bánja, hogy nem vagyok ott, nem is gondol rám...

Nem Bírom.- Mért teszed ezt velem? Ezt érdemlem?.Mért küzdök még mindig a régi énedért amikor te elvesztél?
Kurvára hiányzol Bence.Igen Bence, a régi..Aki törődött még velem, nem beszélt így velem.Nem a fehérlovas herceget keresem, nem is azt aki verseket ír nekem.Csak egy sms, egy kérdés hogy hé te hülye milett a meccs vége?- Vagy nagyon durva estéd volt?.Vigyázz magadra.
Én ezt mért nem kapom meg?..Mikor régen még csakcsak.Holnap lenne 3 hónap:'( De csak lenne.Ha így folytatódik elválnak útjaink.Akár mennyire is fáj, mert szeretem azt a kissrácot aki voltál..Tudom mi vagy belül.: | És azt is tudom mi tett ilyenné.: // nembírom.:( néha én is kiakadok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése