2010. május 23., vasárnap

Az érzelmek csak megnehezítik az életet. Könnyebb nélkülük...


Így éjfél táján az ember már nem tud józan fejjel gondolkodni, nekem még is sikerült.Úgy látszik teljesen más életet élek, mint egy normális ember,fordítva vannak a napjaim.Nekem az éjszaka a nappal..: ) Szóval fogalmazzunk úgy ' megvilágosodtam', na most ez jó vagy rossz értelembe kinek a kárára vagy hasznára nem tudom még.
~1. El kell választanom a 2 felem. Az egyik a régi barátaim, a másik az újak. Én tudom mi- mit jelent, te pedig ne is próbáld megérteni: )
~2. Az érzelmek elszigetelése, amit eddig profin űzök, megtartása pedig létfontosságú.
~3. Hároom, hároom, passz. Biztos ez alatt a pont alatt is volt valami csak már elfelejtettem:_'D

Mindig másnak akarok jót, ritkán törődtem azzal nekem mi a jó.Sőt eddig, egy esetbe se, mert azzal megbántottam volna sok embert.Most sem lesz másképp. Nekem az a fontos, hogy a barátaim boldogok legyenek, az én szó az olyan önző.Nem én, Ők.: ) (L)

Úgy nézem felettébb bölcs vagyok így másnap reggel: ))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése