2010. május 1., szombat

Goodbye, you all goodbye, my friends so goodbye, you my baby..(8)

Mi van velem?
|Pénteken nem voltam suliiba, mert beteg vagyok;)|

Letöröltelek msn-ről..: | Hát a megoldás csak úgy jött, mert nem bírtam tovább elviselni a kiirogatást.Aztán egy gyors döntés, igazából nem éreztem semmit, csak utána döbbentem rá, hogy megtörtént akkor már fájt is meg nem is, csak egy könny volt ami bebizonyította- igen is fájt.Most már tök mind1, csak 7 napból 4-en látlak azt fejlehajtva is elviselem.Úgy érzem itt az idő egy új szakaszt nyitni az életembe, aminek a részleteibe te és az emléked nem fér bele.Ez most más lesz: ) Új társaság, új lesz minden én is: ) |Csak titokba fogom még mindig az álmokat kergetni, hogy egyszer talán együtt leszünk valahol, valamikor.- Talán még emlékezni fogsz rám akkor is.|Addig nyár.buli.kosár.: DD Jövő péntek *.* hmm= P




Szóval Goodbye:)(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése