2010. május 22., szombat

Az eszem elbúcsúzott tőled, mégis veled maradok…

Help me!

Baj van?- Igen.
Szokásos péntek esti seggviszkedésem:'D Szemicicával és Andival leléptünk kikapcsolódni:'D Nem tudom a szokásosnál szerintem unalmasabb volt Pizzi, de lehet csak nekem van már tele a hócipőm mindennel és már a buli kedvem sem az igazi. Úgyhogy nem csináltam szerintem sok rosszat ; )
Jaa, amúgy a jöttek a sünök és lépnünk kellett:"D

~ Az élet nem könnyű. A szerelem fáj, a pasik hazudnak, a barátok hátbaszúrnak, az emberek meghalnak, a szülők kiabálnak.. te mindig próbálkozol, de sosem vagy 'elég jó'.. és nem érted miért :/

Barátaim? Lassan már ez a szó is idegen lesz számomra, mint a pasik meg a szerelem. Egy ekkora lány életében meghatározó tényezők.Az enyémben viszont már nem?- Azt hiszem a barátok szó még úgy ahogy jelen van, a többi már nem.Szerintem megmagyarázhatatlan a szerelem.Mindig úgy vagyok, hogy nekem kell valaki aki mellett kicsit nyugisabb leszek, és hát az a csodás érzés.:$ Aztán rájövök felesleges, mert nem tudom értékelni és nem tudok mit kezdeni az érzéssel.Akit meg nagy nehezen megszeretnék, az meg belémrúg. Naivitás!!

ha meg tudni akarod Adore you.: S

Van mikor egy ember olyan vonzalmat ébreszt bennünk, hogy mikor a közelébe vagyunk, elgyengülünk és az eszünk harcol ellene, de tagjainkban érezzünk azt a mérhetetlen vágyat iránta, ami elöl hiába menekülnénk, hisz úgy sem tudunk, mert a szívünk diktál, és az akarat már mást is mond…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése