2010. május 4., kedd

Tudod ez az az állapot..amikor az eszed már felfogta..csak a szíved még nem tudja..

Azt hiszem elhamarkodva döntöttem az új, ' csodás' életemet illetően: ) 3. óra után eljöttem, mert anyu nem nyugodott míg el nem cipelt orvoshoz, és meg nem röntgenezték a bokám.Végül is semmi komoly a mostanit illetően, kicsi szalaghúzódás, pihentetni kéne, csak egy régebbi dolgot követően valószínűleg műteni kell.Na majdnem hanyatt estem, és szinte könnyekkel küszködve mondtam 'Már pedig az én bokámat nem műtik meg'.Nem hiszem, hogy olyan nagy cucc lenne ez a műtét, de azért altatás meg minden és nem szeretem az ilyet főleg a kórházat.Aztán itt pontot is tettek a napom további részére.Elég elviselhetetlen, flegmás formámat felvettem.| Ezúton bocsánat akit megsértettem.|

Asszem ennyi mára.. Majd péntek körül; ) PéntekPizziii*.*: P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése