2010. június 11., péntek

Láttam, még is játszottam tovább...


.és még nagyobb ostobaság elhagyni valakit, aki iránt ilyen erős érzelmeid vannak. Elhagyni, ráadásul anélkül, hogy harcolnál érte. Ezt én is elkövettem egyszer. És nagyon megbántam, mert soha többé nem találkoztam senkivel, akihez olyan erős érzelmek kötöttek volna.

Az idők és az emberek változnak sajnos. Elvesztem a világba,de hála pár embernek még segítenek: ) Hugii..(L) és a fiúk: )) Meg persze Babett..*:)
11 nap Montenegró: ) Annyira félek milesz, hogylesz, hogyfog menni, kételkedek magamban: /
Eltelt 1 év. Remélem nem olvasod.Ha igen az sem baj.: ) 370 nap eltelt már..Még mennyi lesz? Mikor lesz ennek vége? Mindjárt megyünk táborba..Az sms-ek már nincsenek meg: / Mikor kapok én újra olyat?- Soha, tőled. Szentivánéji beszélgetés még megvan, buta voltam már akkor is: |
Megint a múlt és mindig csak ez jön elő.Másra nem tudok gondolni, ballagás..Emlékszel? Mint a kisgyerekek.Mind 1 év homályában és tisztán emlékszem rájuk, mint ha csak ma lettek volna.Nekem lehet ma, neked viszont felejtés homályában..

Nyugi-nyugi mindjárt Montenegró: |

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése