2010. június 16., szerda

egy szóra vártál mit a tettek követnek, de aki adta volna azt inkább feledted..(8)


Holnap indulunk Sopronba..:); )3 nap.
Most megint eszembe jutott minden.1 évvel ezelőtt, megígérted hogy hazavársz, hogy hiányozni fogok.Most ilyesmi eszedbe nem jutna.Kérted a számom hadd beszéljünk.1 év ugyan még is miez?!
15-én volt ismét ballagás.Most Rékát búcsúztattam, jövőre én megyek:) Azt, hogy hogyan zajlott ez az egész nem szeretném részletezni.
Problémáim negyedrészét megoldottam.Sziszyvel ismét minden a régi=) Nagyon örülök*_* Szeptemberbe lesz 2 éve:$
Noémivel is megbeszéltünk mindent, nagyon sokat köszönhetek neki, és tanulhatok tőle.És utólag is tényleg sajnálom, mert nagyon hülyén viselkedtem.
Már csak 1 ember kíván igazán a pokolra és tart engem mindenféle 'jónak'. Ezzel meg sajnos én már nem tudok mit csinálni.Elcsesztem(Y)
a harmadik negyed meg fiú, mint mindig.: / az meg elég személyes lenne ha nekiállnék róla írni, úgy, hogy mivel már nincs rejtésbe a blogom nem írok róla..
a negyedik negyed meg mindig én vagyok: | sok sok kérdés, és kétely merül fel bennem így, Montenegró közeledtével.Meg amúgy is.:/
Naa irány az ágy negyed 10-re kint kell lennem vasúton:))
És már megint negyed 1 van: |

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése