2010. június 14., hétfő

Szülinap?


És lám reggel mindenki így köszöntött. Boldog Szülinapot Tamii!!: D Akkor persze még ki sejtette volna, hogy életem legszarabb napja lesz..Felkeltem, igazából semmi öröm nem volt bennem 14 lettem ki a csudát érdekel?Valóban, életem legszarabb napja lett..Te úgymond sírtál már úgy igazán szülinapodkor a fájdalomtól? Persze a sok naiv, azt mondja: Hisz ilyen nap egyszer van egy évben, használd ki és legyél boldog! Én ahelyett sírok, mint egy most született gyerek és hiába próbálom nem tudom abbahagyni.: | Én sajnálom...Vagy is szerintem mindenkinek lehet, saját önálló véleménye. Jó lehet, sőt biztos, hogy nem ilyen formába kellett volna közölnöm egyes emberekkel. Hibáztam, beismerem.De most igen nagyon nem jó valami.: ||

NE HARAGUDJ. HIBÁZTAM.
Valahogy nem tudok most szépet és költőit írni. Lehet erre a pofonra még szükségem lesz az életben: /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése