2010. március 9., kedd

Mindig azokban csalódunk a legnagyobbat, akiket a legjobban szeretünk!...Mert naivul azt hisszük,hogy ők is így éreznek irántunk.

Tulajdonképpen rettenetesen rossz, de még is elviselhető.Valahogy így érzem magam most.Rájöttem, hogy annyira megváltoztam..,Amit eddig jónak-szépnek hittem az már más.Egyszerűen keresem mindenre a választ, de persze sohasem találom meg.Kérdések milliója sorakozik bennem megválaszolatlanul és csak nekem kellene ezekre a választ kideríteni: Itt már nem szólhat se anyu-se apu: ) Legnagyobb kérdés miért vagyok itt ahol vagyok? Mivan ha máshogy alakul?
Szinte mind a múlt.Amit nem lehet megfejteni.Tudom, hogy hülyeség amiről itt papolok tudom h butaság.Még is lekell írnom.
Más kérdés: Péécs^^
Csapat.Első meccs.Összeesésig. Köszönhetjük Simon Cintiának^^.És a csapatmunkának: ) Noomeg Gábooor: DDD
Második meccs.Pazarul szar.Elfáradás.Vesztés.

LÉÉÉNYEG. TovábbJUTOTTUNK.......: DD
Aztán 3 hét kemény edzés mintha eddig nem az lett volna=D De az öröm mérhetetlen:)


Megintmástészta.:
Szerelem-Kötelem. Nah kit érdekel? Elegem van.Nem szeretek én senkit a Csapaton kivül: ) Nem kell szerelem semmi sem.Nem érdemes.Hiszen csalódás a vége halóó^^Persze kérdezik:'Neked nem hiányzik a szeretet biztos egy ilyen fura lény vagy.' Hiányozni hiányzik, De ez a hiány hanyagolható.Nincs szükségem kötelekre,féltékenységre,sírásra.Így is nehéz az élet.Minden mást meg kárpótolnak Ők: )(L)

De kitudja majd mithoz a nyár: ) ;)

Péntek Partytime.Szemikével és még ezer emberrel(D)8(LLL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése