2010. március 16., kedd

Dönts hát... Az észérvek mellé sorakoztasd fel a szíved érzéseit, de soha ne mögé...

Körülnéztem a szívemben, mi az, ami megmaradt, s mit vesztettem. Kidobtam a félelmet és elindultam tovább. Akartam az életemmel tenni egy nagy csodát...

Nemtudom mit érzek mit tegyek vele, eldobjam vagy meghagyjam? Azt hiszem meghagyom.Mért félek megtenni az első lépést a boldogság felé? Összevagyok zavarodva.Semmisem biztos már körülöttem, vagyis egy dolog a Csapat(L) Biztos támasz.Én szeretlek.Ez már világossá vált számomra, megértettem és megpróbálom. Nahjóó annyira semmit nem tudok leírni.Ezt teszi a fáradtság, 5-6 óra alvás bizony kevéés.^^^Főleg így edzés után.

Hiányzóól^^.Igen te jól tudod.Ma se úgy jöttek a dolgok,ahogy azt megterveztem ezért nem szeretek előre tervezgetni.Deháát az álmok maguktól jönnek:o ^^ Nah mind1 a hét szörnyűű.Edzés,edzőmeccs, suli. Szeretlek.Szeretlek hoppá rámjött az 5 perc.Majd elmúlik^^, mert a boldogságnak ára van és sohasem tart nálam 2 hétnél tovább.Mármint a boldogság, úgyis elkurok valamit.Szóóval nem nemtudom már a faszom is kivan mert minden olyan más lett és énis megváltoztam.^^Elpicsásodtam azthiszem:o

Nah hagyom a boncolgatáást mert nagyon szúr az oldalam és nemtudom méért: O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése