2010. március 28., vasárnap

Egy átlagos hét: )

Rövid és bizonytalan időre a mosoly visszaült a szám szélére:) Legalább is szerdán egy ideig így ment.Szerda volt a Megyei Diákolimpia napja.Reggel fél 9-re mentünk, NLG-be Rékával és többiekkel.Sok ismerős, körbevett minket, sokat nevettünk,baromkodtunk a többiekkel, míg el nem jött az első meccs, és közben feltűnt egy számomra sajnos nem kívánt ember.No ezzel nem volt időm foglalkozni, nyerni kellett, ami meg is volt; ) Annyira elkapott az idegesség a második meccsen, hogy a többiek már nem tudtak velem mit kezdeni.A dobás nem ment, a fáradtságtól már megállni alig tudtam, a végén pedig kijött belőlem a dolog pár könnycseppben,de ezt nem vette észre persze senki: ) Megyei és Városi 2. helyezés. Annyira nem rossz(:

Szombat-Vasárnap Országos Serdülő Középdöntő Szekszárd:
A mosoly halványodni kezdett.Reggel, mint egy idióta kiugrottam az ágyból, felkaptam az egyen melegítőt, gyors összeszórtam amit még kellett és indulás.Sok komás fej várt az Aréna előtt, de amint megpillantottam Szemiikéét,Tetéét,Babettot és a többieket kicsit felébredtem: )Hosszú közel 4 órás út alatt,szinte csak egy szám járt a fejemben abból is egy mondat |'Nehezen vágtam el a múltat,mert összeköt egy szál.'| Odaértünk egyből menni kellett melegíteni, első csapatnak a BSE-t kaptuk.Szép meccs volt,nyerhettünk volna de így alakult. Azért egy tapsot megérdemel=)
Az esti meccsünket nem részletezném. Csúnya volt: /
A mosoly végleg eltűnt a szám széléről és nyoma nem volt.Este kicsit elütöttük az időt pajzán puncik módjára; ) 10-kor takarodó volt.Kedves,édes egyetlen szobatársammal Szemivel, még 1 óráig körübelül beszélgettünk az élet nagy dolgairól.Meglepő fordulatok vettek bennem az érzelmek és a gondolatok.Nyugovóra tértünk mivel mindkettőnkben egy cseppnyi erő nem maradt és a legfontosabb a vasárnapi meccs volt.Ismét felkelt a nap gyors reggeli, kicuccolás koleszból és irány a meccs.Ennyire fantasztikusan jó meccset ritkán játszunk. NYERTÜNK.* TOVÁBBJUTOTTUNK.*
A mosoly ismét a régire váltott,de ez nem tartott sajnos sokáig.Estig, míg ki nem értem falco meccsre, már bánom, hogy elmentem, de így jártam.Az a gúnyos, lenéző fej.Az az öntelt kép.Akit ezek ellenére 'szerettem'.Hát mondhatom kiábrándító volt.A hazug szem mindent elárult.Láttam egy jó dolgot,de ezt nem akarom részletezni, mivel egy elérhetetlen dolog.Vagyis csak lehet nekem az?
Mind1 önbizalmam padlón.
Ez nem egy unalmas hétvége:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése