2010. március 21., vasárnap

Engem nem lehet szeretni, egy bolond kisgyerek vagyok..

Nah akkor vágjunk a közepébe.A tegnapi blogbejegyzést is vehetitek töröltnek.Látjátok ehhez van érzékem, beleválasztani a legjobba.3 ember közül kivel jövök össze? Aki másnap kibasz.Azért szép-szép mondhatom.1 hónap hülyítés után, már én is elhittem, hogy bejöhetek egy olyan embernek mint ő.Mindenem odaadnám : Haverok|állítólagos|, menő cuccok,jó világ,hírnév,ismeretség.Ha valaki végre tiszta szívből szeretne.Ne tudjátok meg mennyit jelentene nekem.Nem csak kihasználnának, úgy bánnának velem, mint egy rongybabával.De Halóó^^Attól még,hogy nem mutatom nekem is vannak érzéseim,amit bár legtöbbször leplezek,azért mégis bennem élnek.Mit ér az ismeretség, a sok elismerés ha nincs kivel osztoznod bent.Ha őszintén nem tudod megosztani senkivel se.Mit érnek a legmenőbb cuccok ha nincs kinek meg mutatnod? És mit érnek a haverok ha nincs ott az az egy akiért mindent megtennél.Hiszitek csak, hogy boldog vagyok.Kívülről igen, mert mindenem megvan amiről csak egy ekkora csaj álmodhat.Sőt sokkal több.Vezéregyéniség a suliba,a legjobb csapatba játszok,a legújabb gönceim vannak, 1 év alatt annyimindent értem el, mint más 4 év alatt se.Mit kezdhetek vele? Semmit se. Vannak, körülvesznek, mégsem vagyok boldog! Mert hiányzik a szeretet.Engem nem lehet szeretni.Buta,naiv,kisliba vagyok.Elhiszem amit mondanak gyanakvás nélkül.Ilyenkor meg hopp nyuszi hopp nincs már.
Köszönöm, hogy egy életre tönkre tettél és eléggé megváltoztattad a véleményemet az emberekről.Azért végigcsinálom, mert megmutatom, akármennyire is szar nem olyan fából faragtak aki feladja.

(NNN) : ''(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése