2010. április 5., hétfő

A múlt rejt, de a szív nem felejt (8) : |


Újra jelentkezek: ) Elkezdődött a szünet.Megvoltak az ünnepek.A legjobb péntek este; )

Kezdjük a péntekkel. Szemicica itt aludt nálam*.*Eldöntöttük ma este kicsit elmegyünk bulizni: D 8 körül bementünk, elmentünk márc. 15-re a haverokkal, vettünk ezt-azt; )) Mivel pizzibe korhatáros bulii volt, elmentünk premierbe biliárdozni: DD Tyűűű állati jó este volt; )
Tordai.Kevin.Csicsusz.Rudii.Bindics.Poór. és Szemii ŁŁŁŁŁŁŁ. a biliárdmester ; )

Szombat Falco meccs Feliivel és a srácokkal: ))
Az ünnepek elteltek, szokás szerint unalmasak voltak, megint híztam -.- Nah hagyjuk xD

Kedd*.* Holnap végre edzés már, és a napjaim megint nagyjából normálisan fognak folyni, Szerda-Csütörtök pedig Miskolcon leszek Muhahaha.* Megint csak meccs: ) Így kaptam még 2 nap szünetet; ) Szombaton pedig itthon meccs, értitek itthon?: ) Jeeee, megint
csak bizonyítani lehet= D

Nah és az érzelmek.: Ez egy szörnyű dolog.Van akit megismertem így elsőre helyes volt, aranyos, meg is kedveltem(:
De rájöttem. Felébredt bennem egy nagyon régen, nagyon sokáig és a mai napig tartó érzés.1 éve töretlenül ugyanazt érzem iránta.Ha meglátom még mindig részketek, néha idiótán vigyorgok. Ez butaság.Ez a múlt hééé' És ennek az égvilágon sem jelentősége sem értelme: ))



Majdjövök: ]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése