2010. április 21., szerda

Amit nem kaphatunk meg, azt örökké szeretjük.

Gúnyos, semmitérő mai blogbejegyzésnek is lenne értelme?- Dehogyis.
Próbálom azt színlelni, hogy rendben vagyok már.Akkor el is kezdem:' Ma megint éppen 07:58 perckor beestem a suli ajtaján|szószerint.| Aztán megkértem Csubakkát írja meg a német házim potom 200 ft-ért.|szépüzlet.|Akkor németen aludtam,matekon oltást kaptunk,angolon röhögtem, bioszon baromkodtam, nyelvtanon faszokat rajzolgattam.|Kata örömére.| etikán baromkodtam, tesiről meg eljöttem, mert edzésem volt:) Közbe Szemikével megejtettünk egy Mekit; ) Elfáradtam ez nem meglepő: D Hazaértem bevágtam a 'arohaggyonmegavilág' viselkedést és megint azon kaptam magam, hogy itt vázolom a napi hülyeségeim.


Amúgy meg nem értem a világot.:o
'Amikor nem lehetsz azzal, akibe szerelmes vagy.. együtt tudnál lenni más valakivel, aki csak kedvel téged?'
Jól gondold meg, mert tőlem csak ezt kérdezik.: 'Mért ő kell nemértem, mikor lehetne csúcs pasid és neked még is az kell aki soha a rohadt életbe nem lehet a tiéd.?' Mért ő mikor nem is egy muszklimen és egy szupersztár?'- Hát pont ezért.: )




2 nap *.**.**.* :p(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése