2010. december 7., kedd

Rá nézel képemre, én vissza nézek rád, mert emlék akarok maradni, egy életen át.


Csoda kellene ahhoz, hogy újra minden rendben legyen.
Csoda kellene ebbe az életbe, a világba.
Hiszel még a csodákba?- Vagy csak bennem hiszel?!

Nem tudom, talán, lehetséges, de még sem biztos. egy-két pontot tudok mondani az életembe akikre valószínűleg akkor is számíthatok mikor rövidesen hiszti rohamot kapok.Cintia, Kriszti.ŁŁ
Mert tudom és ismerem magam, rövidesen ez fog következni.Tényleg én aláírom sok ez a tanulás, mindennap egy kínszenvedés, más is megmondja, az iskolánk tanítási szintje magas.8 év alatt meg elegem lett, így a vége felé már inkább szarnék az egészre. DE NEM TEHETEM! Jééé mindjárt felvételi. FUUUUUJ.
Az utálom szót többször használtam az elmúlt 2 hónapban, mint a szeretlek szót. De az megmi?! Nincs is ilyen számomra.Jaaaaj kinyitott kp..Sok édes, kis faszravágyó mai liba törzshelye.Népesség alja kint van, undorító az egész bagázs.Hányingerem van ha meglátom azokat a cafkákat ahogy körbeugrálják őket a kis tinisunára vágyó kisfiúk. Vicc az egészbe, hogy észre sem veszitek magatokat, régen még talán mi is idetartoztunk csak az ember kinő ebből.Vágyódik az igaz társ felé és a barátok felé..Erős kapcsolatok alakulnak ki, ha nem is sok, de van valami ami összetart minket.Nekem is kellett a pofon, hogy mindezt megtanuljam, de azt hiszem a tanulópénz kijárt: )

-Első ferde esténk bambuszba*_* fergeteges buli volt: )(Y) 2 hónap után:))
Szemii.Fruzsii.Vanii.Réka.Korii.Dév.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése