2010. december 18., szombat

Akkor is megyek, ha nem akarok! Ha nem kísér senki utamon.


Karácsony!? remélem nem kell mondanom mennyire utálom, közeleg a képmutatás világünnepe.Hol van ennek a lényeg, az értelme?-De legfőképp a jelentősége.Senki sem tudná szavakba foglalni mi is, kinek a vásárlás az ajándékok, kinek meg hó a tél. Szerintem nem, ez több lehetett valamikor, régen! Na erről ennyit, utolsó napokat a suliba kihasználjuk a sok elkövetkező hülyeségre!(: ŁŁ. Utána úgyis 2 hét, aztán zárás, utána felvételi hosszú lesz a január.: // SZILVESZTER gyere mááááááááááááááááááár!!!!!!!!!! :) Jó lesz*_*(L)

Elveszett. Igen, 6 hónapot rászenteltem a talán nyomorult életedre, hogy segítsek.Mindig engem hívtál először ha baj volt, ha tanács kellett, most meg még egy sziára is alig futja.(Y) Akkor annyit értem neked is?! Ennyire menő vagy már?- Akkor bocsánat, nem illek a képbe biztos. Nem kivülről kell felnőni, meg játszani minden ki előtt a nagyfőnököt, mert tudom ehhez mindig is értettél. Belül mivan?! Úgy emlékeztem sok minden. Akkor ez is megváltozott.:):|

Egyre több remény?- Igeeen.. Még mindig szeretlek és várok rád, addig míg meg nem tudom mit éreztél és én mit éreztem. Érzek most is, mert olyat mint te NEM találok sehol..
Szeretlek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése