2010. november 23., kedd

A rengeteg emberből, akivel eddig találkoztam, te vagy az egyetlen, aki miatt ilyen idióta szívecskéket rajzolok a papírjaimra....de hiába.

Hát nekem ebből elegem van:) ANNYIRA SZÁNALMAS AZ EGÉSZ. Fujj utálok már csak rátok nézni is. Tulajdonképpen blogot is utálok írni, mert egyszerűen a sok rinyálás, panaszkodás, depresszió a SEMMIÉRT.Most engem is le lehet nézni, mert hogy sokszor írok rólad(!), a sok tanulásról(!)...Könyörgöm, aki belelátna vagy ismerné az életem az tudná mért van. Viszont ez az ócska, semmirekellő szöveg a nagy sajnáltatásról kiborít.
-(Kövesd az életem ha tudod!)..Vasárnapról annyit, hogy 61-63 a Fehérvár ellen, fergetegesen jó meccs volt szerintem, bár a bírok szivattak minket..:) A Győrtől 56-51-re kikaptunk..Az a meccs inkább volt női pankráció, mint kosárlabda.Örüljünk, hogy nagyon nagy sérülés nem történt azért a hétvégén itt-ott vérző sebek, kék foltok..Csak Szemit találták meg megint: S Gyógyulgass picii: //(L)
-Péntek, Vasárnap Sopron Szemii nélkül..: / RÜHES SZAR LESZ..
4 óra alvás!! Eléggé öntudatlan állapotba vagyok, holnap matek meg német doga.Csütörtökön biosz.Nem bírom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*... nehéz.
Lehet 10 nap alatt megszeretni valakit akit most nem tudsz elfelejteni?
-Igen lehet..
-Mért nem adod fel?
-Mert nem tudom mit érez.!!
-Akkor beszélj vele.
- FÉLEK....
Úgy döntöttem feladom.Nem fogok feleslegesen keresgélni, mikor tudom, hogy belőled csak egy van.Te persze máshoz tartozol.Várni fogok rád, most egy jó ideig biztos.Ez a tél is vágyakozással fog eltelni, sőt a tavasz is.Nem akarok mást keresni, nem akarok újat.Csak tudnánk még egyszer olyan őszintén elbeszélgetni, mint akkor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése