2010. november 12., péntek

Vannak érzéseim. Neked is? Akkor miért nem használod?

Remélem érted. Szükségem van rád. Eljutottam arra a pontra, a hónapok során, hogy nem érdekel éppen jól áll-e a hajam, a sminkem, a ruhám.Ha teszik megnézi, ha nem elfordítja a fejét. Talán amiatt van ez hogy nem alszok?- Hát isten bizony nem tudom. Valóban semmire nincs időm, ami magammal kapcsolatos, igazából most jön ki az, hogy tagozatos osztályba járok: | Én magammal szemben is magasra tettem a mércét, ahogy ismerem magam a kudarc pedig szinte elviselhetetlen lenne. Az jobban fájna, ha nem sikerülne a suli, mint hogy nem tökéletesen próbálok kinézni vagy hajtom a beteljesületlen álmomat. Igen téged. Nevezhetünk XYJ-nek habár te nem élsz a számítógép fogságában:). Arra próbálok járni amerre te, minden lopott pillantás felér egy kisebb boldogságcsomaggal. Ha már matematikailag lenne 5% esély arra, hogy te is viszont érzel valamilyen szinte én komolyan belevágnék.Ha.... Lehet pont itt fog elbukni minden. Ha szót inkább a gyávák használják párosítva a MI LENNE HA. Sajnos gyáva vagyok. Igazából ezerszer elterveztem, százezerszer megálmodtam, de csak egy esélyem van. Hétköznapok szorításában viszont nem gondolok semmire, csak, mint egy sík fal a fejem mellett a tanulásra. Igen, fontos nekem ez nagyon!!! Szerencsére a legeslegjobb itt van:)
SimonCintia*-* egy név, millió emlék:)(L)

Csodák.. talán voltak valaha.
Utak.. talán vittek valahova.
Szívek.. talán dobbantak valakiért.
Könnyek.. talán hulltak valamiért.
Sikoly.. talán hallotta valaki.
Öröm.. talán maradt még valami.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése