2010. október 27., szerda

beleszerettem...nemcsak a srácba, hanem a mosolyába is. ♥

Akkor Szép Jó Estét!
Hány hónapja is?- majdnem 1 hónap.. Ime itt vagyok franc se tudja mi történt azóta.Lett új telefonom, anyuékkal nagyjából minden oké.TANULOK*EDZEK.
Nincs életem, reggel csörög a vekker 5kor, fél 4ig sulii.: /
Lelkileg?- Olyanom nincs.
Szerelem, törődés?- Nincs időm..
Igen, reménytelen vágyakozódás egy olyan után ami elérhetetlen.Hiányzik, de megtanultam nem törődni vele..Nagyjából tudom melyik suliba megyek:))(Y)
Na ez csak egy örömhír volt a sok hisztizés közepette.Nincs időm, életerőm, életkedvem blabla, megint olyan ember hiányzik, akinek én max egy ismerős vagyok blabla.. Hát szuper jó.Hétvégén meccsek és ezt imádom.:) meg őket, még ha egy nagy szar is az egész: / Valljuk be ez csak Szombathely és nem pl.: Sopron. Ősziszünetbe jelentkezem talán az élet is elindul és ezzel együtt egy új fejezet kezdődik.:)

Mikor azt mondom, szeretlek, az azt jelenti, hogy megtaláltam benned az életre szóló szerelmet, melyről tudom, hogy örökké fog tartani... Azt jelenti, hogy mindenben osztozni akarok veled - jó időkben, kalandokban, gondban és örömben. Azt jelenti, hogy nem számít semmi, csak veled akarok lenni. Mikor azt mondom, szeretlek, az azt jelenti, hogy úgy szeretlek, ahogy vagy, és minden egyes alkalommal, mikor veled vagyok, felfedezek benned valami újat, amit szerethetek. A szerelem csodálatos dolog és mikor kimondom, teljes szívemből így is gondolom. És Te vagy az, akinek mondom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése