2009. október 4., vasárnap

nincs annál rosszabb mint mikor egyedül vagy, mindegy hány ember van körülötted..

Régen irtam blogot..fáradtvoltam.:) sok a sulii : S meg az edzés meg ez meg az..De háát most bepótolom.
Szóval október 10(Y) Réka szülinapiházibulija;) :p
van egy olyan érzésem h kegyetlen jó lesz de előtte meccs és mindenki hullafáradtan nah nem baj :p
Szóval kicsit ünneplünk xD
November 7(Y) sziszy sweetsixteen bulija..(D) CityLife-ba :'D áá nah no komment arról a buliról :) ahogy sziszyt ismerem háát nemkicsit lesz jó :)(H)

Tök jólérzem magam :) Ne kérdezzétek miért.De rájöttem egy csomó mindenre ;) h megvan nekem a szerelmem :D a csapat(L) a legjobbak a világon :)(L) mindig segítenek ha szar kedvem, van együtt örülünk ha olyan van.. és ez felejthetetlen :D
Nha meg az osztáy (L)* A csajok.. mennyi mindent megértünk már együtt :D hiányozni fognak ha elmegyek :)(LLL)
A többiek is..Sziszy Nonii Niki Detti meg megannyi ember (L):D

Igen mégcsak 7.-es vagyok de akkoris már minden arról szól ki merre hogyan tovább..Eddig tök határozott voltam meg egyértelműnek tünt milesz az utam :) De mostmár annyira nem. Sopronba akarok menni nagyon :D álmaim válnának valóra :o

Persze persze vannak még olyandolgok amik nem múlnak el :/
Ezvan sajt* majd az idővel talán rendeződik..:) de énis butavagyok mert olyan dolgokat csinálok amivel megnehezítem a felejtést :( de ha eccer ilyenvagyok hát így jártam..most rámjött az optimizmus ;)

'
Amikor együtt voltunk, nem vettem komolyan az egészet. Azt hittem, egyszerűen csak jó veled, nem tudtam, hogy szeretlek.'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése