2009. október 16., péntek

Boldognak lenni nem azt jelenti,hogy minden rendben van...


Hát itt az ideje irnom mert háát ö igen régen tévedtem errefelé..Hogyis mondjam időhiány :s Valaki aztmondta,hogy az én napomnak 48 órásnak kéne lennie, akkor maradna időm erre is meg aludni is ;) De ilyen nem létezik ezért marad a csak 24 óra :)
Nah október 10 Kanizsa DSE :D <3 Egyszerűen fantasztikusan és kimondhatatlanul a legjobbak* azért elvoltunk :D buszozás, csövezés,telefonozás, meccsek,éneklés :p mert ők Örökre ;) =D Kár, hogy Babiibébi nemvolt velünk, mert azt a birka eltörte a bokáját edzésen :} (L)

Utána Réka bulija amiről persze ,hogy elkéstem nem én lennék ha egyszer valahová időben odaérnék :D Igen jó volt..Ünnepeltünk igen igen :p Szemivel meg Tetével főleg :D Este 1-kor békát fogni jah ilyet is csak én tudok (Y)<3 egyszóval a DSE<3 Este Falco meccs Kittivel meg Laurával :D Igenvárom :p Jólesz :p Jut is eszembe Péntek van és Nemvolt sulink :D

Este este* vannak terveim igen :$ Egész hetem szinte a kosárról szól nah meg a tanulás..De a kosár*.* Hétfőn Zrínyibe meccs..Vanii és Patti utálok ellenetek játszani de most muszály lesz xD Győzni megyünk =D Legalábbis kéne :D

Sajnos nagyon nehezen viselik a barátságaim ezt amit csinálok..Általában fél 3-ig sulii mert most még próba a műsorra is :$ Azt utána kajálok meg tanulok vmit edzés utána hullafáradtan alvás :/ De én vállaltam és végig is akarom csinálni :) nah ennyilenne kb..*
puszi :p

és legyetek vidámak ;)
..menni kell tovább erős, határozott léptekkel, így mind megértjük, jobb, ha nem foglalkozunk a miértekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése