2009. október 26., hétfő

Csalódni magunkban rossz, egy barátban borzalmas...

Nem akarok és nem is tudok mit írni a tegnapról.. Tök egyszerűen szar volt.Éreztem hogy baj lesz..: / Hát igaz volt.
Nem tudom mért én bánom az egészet hogy úgy leosztottalak meg neked estem. De az sem esett jól ahogy bántál velem.Meg amiket mondtál.Azt hittem több vagy más vagy mint egy igazi tuskó.Mert így ismertelek meg. Az hogy változott minden részbe az én hibám.De kérlek nézz már magadba te is.Lehet h kivülről jobb pasi lettél.De megbeszéltük pénteken hogy a külső nem számít sokat? Nah akkor mivan. Mind1 én bánom a dolgot de.!
Jah persze eljátszottam a faszagyereket h én meg a női hiúság persze keményvagyok leosztottalak hűha.Pedig nem így van! Engem kurvára bánt. Nem tom téged mennyire.Amennyire változtak a dolgok valszeg semmennyire.

frankó egy nam volt de szerencsére elmúlt.

mostmeg várom babiit(L)tetét(L)szemiit(L)vaniit(L)andiit(L)*.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése