2009. szeptember 19., szombat

Ezer hatalmas kérdés,válasz nélkül marad. Ezer szó, mit senki más nem hallhat...

Újabb 1 hét eltelt :) volt itt minden megint.. de legföképp' hogyan használjuk ki tamit mert egy naiv liba'. ez úton közlöm veletek( tudják kik) h egymásnak valók vagytok..2 nem mondom mi..parasztok..

Nha szóval nagylevegö* 1 hét gyerekek 26.-án szombaton első válogatott meccsem.. huu para :D
De hát nem lehet szégyenthozni szombathelyre xD megitthon is játszunk=D.. lehet szurkolnii :D
Igen kibékültem ...-al is :):$ áá most ugyérzem h jóez így mégha nemis jó megoldás. De ahj szar volt így ez az 1 hét is nem hogy hónapok :o

áá boldogvagyok:o de miért is? nemtom.. minek mindig bőgni? felesleges..fájtöle a fejed xD

idézeteket kerestem :D( kukksi meg párat sztem tök szépek:

'Sokszor a legszebb mosoly mögött van a legnagyobb fájdalom...'

'Az élet egy film csak nem te választod a műfajt...'


'Az emberek azért magányosak, mert falakat építenek hidak helyett..'

'Ordítanék,de felesleges. Sírnék, de nevetséges. Elég ennyi. De nem haragszom. Más lettél. s már nem bírom..íme a vallomás, nem tudom, hogy szép-e, de remélem érezhető benne, egy barátságnak vége.'


Kisszobádba, ha egyszer lefekszel, gondolatod messze tér el.Fehér kispárnádat, ha magadhoz szorítod, észre veszed, hogy nem vagy boldog. Megsúgom én neked, ne haragudj érte, a barátságnak legtöbbször szerelem a vége. ;)

Te voltál az életem, de én csak egy fejezet vagyok a tiédben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése