2009. szeptember 4., péntek

'Az élet egy színpad melyen játszani kell..'

Hát héétvége van.. örül*
Lassan kezdem magam egy robotnak érezni.Minden hétköznap felkelek 6-kor,utána fél 8 elött 5 perccel elindulunk suliba(tesóm mostlett elsös) és beérek 3/4 8 elött 5 perccel ledobom a cuccom dumálok a lányokkal,röhögünk egyjót..tanítás..utána 2-kor végzek kb vagy fél 3 tipli oladira kajálni, megtanulok és edzés..kivétel kedden meg pénteken ='D... A hétvégéken alszok 9-ig, 12-ig pizsibe vagyok msn-ezek éjfélig ennyi :'D
ÁÁ tegnap volt a híres falunap ='D(parasztfesztivál..) persze semmi kedvem nemvolt lemenni de megígértem ezért letoltam a képen fél 4-kor. Nagyon izgis volt a mulatos zene,a sok.... ember.Hát hozta a sors összefutottam Lacival:o oo ezeréve nem láttam jött a kiscuki bicójával xD megaztán lentvolt Andika is (L) megnéztünk a full szexuális karatebemutatót.Aztán ettünk egy zacsi sós, egy zacsi csokis popcornt és egy epres vattacukrot.. utólag elfog a hányinger :'D..aztán fél 7-kor hazajöttem és msn-eztem 12-ig.. fentröl megnéztem a tüzijátékot:o

ez így mesebeli meg minden de rohadtszarul éreztem magam..Olyan semmire való voltam. Annyiminden kavargott bennem.A sok változás, a sok ember.Mindenki megváltozott.Aztán Rékának és Esztinek kisírtam a bánatom.Valamivel jobb lett de volt bennem valami. Amit ide nem szeretnék leirni.Semmi név semmit se. Ezt most megtartom magamnak.
Csak váltzással kapcsolatba annyit h kivülröl mindenki változik.Általába jó írányba.De nem mind1 hogy kimaradsz belül:)

És igen az élet egy színpad melyen játszani kell..;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése