2010. január 24., vasárnap

I know your mind is on someone else.. when you look at me, sometimes it's like you're seeing her in me.

Szerintem egyszerűbb lenne mindent feladni.Én komolyan olyan naiv lennék hogy azt hiszem jön pár jódolog és talán, talán lehet valami jobb.A dolgok szerint úgynézki:|
Baj az, hogy tovább kell csinálni.Nem lehet itt most megállni és sajnálkozni.Erre nincs idő.Szombat-Vasárnap 2 napos Bp-n.Arra meg nagyon készülni kell főleg ha kicsit kilógsz a sorból:|
Végre kibékültem ... és minden oké és Úgy hiányzott : ) Az a sok hülyesége: DD (L)
Mikor rendben vannak a barátságaid és egyre többet edzel és teszel azért hogy jobb legyél.Akkor oda a magánéleted.Vagyis kiderülnek arról a személyről dolgok:| De tök felesleges valakit is szeretni.Számomra.:/ Az érzéketlenség határát súrolom.Tudom nem kéne így lennie.DE EZ VAN. :(


Egyszer egy indiai hercegnő édesapjától kapott gyűrűvel felkeresett egy hindu bölcset. Azt kérte tőle, hogy véssen a gyűrűbe olyan bölcsességet, mely a szomorú napokon vigasztalja, a nehéz helyzetekben bátorítja, a boldog időszakokban pedig óvatosságra inti. A bölcs pár nap múlva visszaadta a gyűrűt. Egyetlen szót vésett bele: elmúlik...!

Miközben álltam és figyeltem, elkomorodtam. Tudtam, hogy időben kaptam el ezt a pillanatot. Hogy nem fog megismétlődni. Hogy el kell raktároznom magamban, és nem szabad elfelejtenem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése