2011. január 23., vasárnap

Elzárkóztam a szerelemtől - nem volt szükségem a fájdalomra,egyszer vagy kétszer ez pont elég volt.De veled a legelső pillanatban történt valami..


Mit is mondhatnék?
Elfáradtam az az igazság.Szombaton megírtuk a felvételit, ami így utólag átgondolva nem volt vészes, de néha abban a pillanatban nem jössz rá arra amit alapból tudsz.Mind1 meglátjuk milyen lesz, nem izgulok, mert ha ide nem máshová igen:))Utána bekoccantunk a Mekibe drága osztálytársaimmal és alaposan kiveséztünk mindent.Annyira szeretlek benneteket.Nagyon szar lesz majd: / Utána bejött Szintia és még elücsörögtünk mekibe...Aztán ennyi volt a szombat, itthon még visítottam egy-kettőt.Íme vasárnap van, 10-5ig a gt-be voltunk.Hurrá lement ez a 2 meccs is.Végre..!:D Szar volt...Mint általában mostanában.Ne beszéljünk róla, nem érdemes.
Szóval most akkor mivan??!Milesz.?!
Nem tudom, nem tudom, nem tudom.Mit csináljak én hogy jó legyen azt sem tudom:O
Semmit leginkább.. Asszem.:)
Nem érdekel, nem fáj, nem törődök vele.A francokat nem mikor mindenhol boldogság van.Én meg nem találom..Február a partyk hónapja lesz.Én meg így addig is nem tudok unatkozni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése