2009. november 29., vasárnap

A művésznek magányosnak kell maradnia. (...) Nem csak a művésznek. Mindenkinek, aki nagyot akar alkotni...

Hát a hetek csak telnek..:) Ritkán van diőm gépezni. Mert a következő hétis mindennap 1/2 doga+ 3 edzés+ péntek sulis elfoglaltság+szombat meccs;) megértem ha valaki panaszkodna a barátaim közül h nincs időm rá : / emelett hogy férne bele egy pasi? nemtudom =/
péntekeste elmentünk anival megnézni az Újholdat =) Nem olyan rossz de annyira nem az én filmem. Viszont a Jakob jóbent:p;)
Aztán ottlaudtam Vaniinál :p hmhm jóvolt.. képek :3
*van akinek a pap van akinek a paplan x)*

áá úgyérzem hulla fáradt vagyok.Majd megoldom.Csak lenne időm aludni -.-

A dolgok kezdenek rendbejönni csak még messze a vége..

: )
Tudod, egy napon megértettem, hogy senki nem segíthet. Az ember szeretetre vágyik... de senki nem segít, soha. Mikor ezt megérti az ember, erős lesz és magányos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése